دوستت دارم

خیابونگرد تنها
خیابونگرد تنها
دوستت دارم
ن : امین مهرنگ ت : دو شنبه 5 / 10 / 1394 ز : 12:29 | +

میدونی " دوستت دارم " ینی چی

د: دلمو بهت میدم

و:ولت نمی کنم

س:سایه سرت میشم

ت:تمام عمرم کنارت  می مونم

دا: داغون میشم ازنبودنت

ر: راه دل شکستنو بلدنیستم یادم نمی گیرم

: مرگم نمی تونه عشقمو ازبین ببره



نظرات شما عزیزان:

ویدا
ساعت11:20---24 بهمن 1394
سلام.باز هم متنی تاثیر گذار که روی من یکی تاثیر زیادی گذاشت...میگم این پستا رو از خودت مینویسی یا از جایی کپی می کنی؟راستی من جایی رو سراغ دارم که لیست وبلاگ ها با موضوعات گوناگون توش وجود داره دوست داشتی بیا سر بزن

تارا
ساعت15:45---17 بهمن 1394
سلاااااام خوبی؟پست آخرت خیلی قشنگ بود خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم دوست داشتی به منم سر بزن

جیگر طلا
ساعت16:17---7 دی 1394
سلام
به سایت ما هم یه سر بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: امین مهرنگ دوستت دارم ینی چی دال عشقم,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by aminmehrang
This Template By Theme-Designer.Com